Kolový nakladač AR 660
Provozní hmotnost
13 995 kg
Výkon motoru
160 kW (215 HP)
Objem lopaty
2,7 - 4,5 m³
Kontakt
Stáhnout brožuru AR 660
NOVÝ AR 660 - SILNĚJŠÍ NEŽ SILNÝ
Prostorný, výkonný, univerzální, kompaktní a ekologický – to je kolový nakladač Weycor AR 660. Své místo nalezne ve stavebnictví, technických službách, zemědělství, recyklaci, či při manipulaci s materiálem. Pro AR660 není žádný úkol příliš těžký.
Impozantní je také výbava AR660. Provozní hmotnost těsně pod 14 t, 6-ti válcový motor o výkonu 160 kW (215 HP) a objem lopaty od 2.7 do 4 m³ jsou pouze některé z předností nakladače Weycor AR 660.
Stáhněte si prospekt AR 660
TECHNICKÁ DATA - LOPATA
Trhací síla | 11 900 daN |
Tažná síla | 11 600 daN |
Klopné zatížení - přímá jízda | 10 070 kg |
Klopné zatížení - plné natočení | 8 800 kg |
TECHNICKÁ DATA – PALETIZAČNÍ VIDLE*
Statické klopné zatížení - plné natočení | 6 454 kg |
Nosnost rovný povrch (80% klopného zatížení)** | 5 163 kg |
Nosnost nerovný povrch (60% klopného zatížení)*** | 3 872 kg |
* Pojezd s nákladem povolen pouze s vidlemi u země. **Podle ISO 8313 a EN474-3. ***Podle ISO14396, EU RL97/68/EC.
VLASTNOSTI A BENEFITY
ZMĚNA - VÝKONNÁ POHONNÁ JEDNOTKA
Kolové nakladače weycor třídy XXL mohou být provozovány ve dvou režimech. V pracovním módu 0 – 14 km/h nebo ve vysokorychlostním módu až do 40 km/h. 1. a 2. hydraulický stupeň mohou být řazeny pod zátěží, stejně jako pojezd vpřed a vzad. Přepínání pojezdu vpřed / vzad a 1. a 2. rychlosti jsou ovládány na joysticku weycor. Pojezd je ovládán plynovým pedálem a nezávislým inch pedálem, což umožňuje lepší distribuci hydraulického výkonu mezi pohonnou jednotkou a zvedací zařízení. Díky nezávislému inch pedálu máte v případě potřeby k dispozici celý výkon motoru pouze pro pracovní zařízení.
JEDINNÝ VÝROBCE S ODDĚLENÝM INCH PEDÁLE A PEDÁLEM POJEZDU
Jako jediný výrobce na trhu vyrábí Atlas Weyhasen nakladače s nezávislým inch pedálem v základní výbavě. Tento malý rozdíl má zásadní dopad na provoz, životnost a parametry stroje. Díky samostatnému inch pedálu je zcela zabráněno aktivaci plynu proti brzdě, jako se často stává u konkurenčního řešení s kombinovaným pedálem brzda/inch. Budoucí nákladné opravy brzd jsou tak výrazně eliminovány. Další výhodou je 100% využití výkonu motoru pro nakládací hydrauliku – u kombinovaného pedálu je to pouze polovina. Inch pedál zcela odstavuje pojezd, a tudíž při maximálním výkonu nesmykují kola a spotřeba pneumatik je výrazně nižší, stejně jako spotřeba paliva. Při použití ručního plynu jsou otáčky motoru udržovány konstantní, nicméně úhel naklopení čerpadla pojezdu je variabilní. Můžete tak velice jemně regulovat tažnou sílu stroje.
BEZÚDRŽOVÁ NEGATIVNÍ BRZDA
Udržuje nakladač bezpečně na místě ve svahu, pokud je aktivována brzda nebo inch funkce. Všechna 4 kola jsou automaticky zablokována také jakmile vypnete motor. Plně uzavřená více lamelová brzda pracuje v olejové lázni a je prakticky bezúdržbová a nízko otěrová.
NATÁČECÍ KLOUB A VÝKYVNÁ NÁPRAVA
Pro lepší průchod terénem a manévrovatelnost. Unikátní stabilita díky nízko položenému těžišti, a to i při práci v terénu.
HYDRAULICKÝ RYCHLOUPÍNAČ (NA PŘÁNÍ)
Hydraulický rychloupínač je jedním ze zařízení, které ze stroje dělá opravdového multifunkčního pomocníka. Umožňuje výměnu nářadí v několika vteřinách. Jedinečná kinematika weycor vyniká vysokou trhací sílou při výborném výškovém dosahu. Rameno nakladače se směrem nahoru zužuje, což zajišťuje vynikající výhled na pracovní zařízení.
NEJMODERNĚJŠÍ KINEMATIKA
Osvědčená a jedinečná weycor kinematika dosahuje zcela výjimečných vylamovacích sil a výborných výškových dosahů. Díky zúženému výložníku máte přídavné zařízení stále na očích.
KOMFORTNÍ KABINA
Bezpečné a ergonomické pracovní místo s výborným výhledem do všech stran. Přehledně a uživatelsky příjemně rozmístěné komponenty snižují únavu při práci a zvedají produktivitu.
SNADNÁ ÚDRŽBA
Nízko nákladovou a rychlou údržbu zajišťují středově konsolidované snadno dostupné servisní body. Pro přístup k motoru stačí stisknutím jednoho tlačítka elektronicky zvednout kapotu.
UNIKÁTNÍ MONTÁŽ MOTORU
Nezávislé odpružení motoru odpojeného od nápravy zabraňuje přenášení vibrací a zásadně snižuje hlučnost.