Kolový nakladač AR 640
Provozní hmotnost
13500 kg
Výkon motoru
129 kW (173 HP)
Objem lopaty
2,5 - 3,0 m³
Kontakt
Stáhnout brožuru AR 640
NAKLADAČ JAKO ŠVÍCARSKÝ ARMÁDNÍ NŮŽ – UNIVERZÁLNÍ A PERFEKTNÍ
Díky objemu lopaty od 2.5 do 3 m³ Weycor AR 640 perfektně plní nejnáročnější pracovní úkoly. Je jako švýcarský armádní nůž – poradí si s jakoukoli výzvou. Od prací ve stavebnictví přes těžební průmysl, recyklaci, až po zemědělství. Pro tohoto tažného koně neexistuje žádný limit.
S provozní hmotností 13,5 tuny a výkonem motoru 129 kW (173 HP) kombinuje Weycor AR 640 sílu a výkonnost s nízkou spotřebou.
Stáhněte si prospekt AR 640
TECHNICKÁ DATA - LOPATA
Trhací síla | 8 000 daN |
Tažná síla | 9 900 daN |
Klopné zatížení - přímá jízda | 9 117 kg |
Klopné zatížení - plné natočení | 7 968 kg |
TECHNICKÁ DATA – PALETIZAČNÍ VIDLE*
Statické klopné zatížení - plné natočení | 5 919 kg |
Nosnost rovný povrch (80% klopného zatížení)** | 4 735 kg |
Nosnost nerovný povrch (60% klopného zatížení)*** | 3 551 kg |
* Pojezd s nákladem povolen pouze s vidlemi u země. **Podle ISO 8313 a EN474-3. ***Podle ISO14396, EU RL97/68/EC.
VLASTNOSTI A BENEFITY
VÝKONNÁ POHONNÁ JEDNOTKA
Kolové nakladače weycor třídy XXL mohou být provozovány ve dvou režimech. V pracovním módu 0 – 14 km/h nebo ve vysokorychlostním módu až do 40 km/h. 1. a 2. hydraulický stupeň mohou být řazeny pod zátěží, stejně jako pojezd vpřed a vzad. Přepínání pojezdu vpřed / vzad a 1. a 2. rychlosti jsou ovládány na joysticku weycor. Pojezd je ovládán plynovým pedálem a nezávislým inch pedálem, což umožňuje lepší distribuci hydraulického výkonu mezi pohonnou jednotkou a zvedací zařízení. Díky nezávislému inch pedálu máte v případě potřeby k dispozici celý výkon motoru pouze pro pracovní zařízení.
JEDINNÝ VÝROBCE S ODDĚLENÝM INCH PEDÁLE A PEDÁLEM POJEZDU
Jako jediný výrobce na trhu vyrábí Atlas Weyhasen nakladače s nezávislým inch pedálem v základní výbavě. Tento malý rozdíl má zásadní dopad na provoz, životnost a parametry stroje. Díky samostatnému inch pedálu je zcela zabráněno aktivaci plynu proti brzdě, jako se často stává u konkurenčního řešení s kombinovaným pedálem brzda/inch. Budoucí nákladné opravy brzd jsou tak výrazně eliminovány. Další výhodou je 100% využití výkonu motoru pro nakládací hydrauliku – u kombinovaného pedálu je to pouze polovina. Inch pedál zcela odstavuje pojezd, a tudíž při maximálním výkonu nesmykují kola a spotřeba pneumatik je výrazně nižší, stejně jako spotřeba paliva. Při použití ručního plynu jsou otáčky motoru udržovány konstantní, nicméně úhel naklopení čerpadla pojezdu je variabilní. Můžete tak velice jemně regulovat tažnou sílu stroje.
BEZÚDRŽOVÁ NEGATIVNÍ BRZDA
Udržuje nakladač bezpečně na místě ve svahu, pokud je aktivována brzda nebo inch funkce. Všechna 4 kola jsou automaticky zablokována také jakmile vypnete motor. Plně uzavřená více lamelová brzda pracuje v olejové lázni a je prakticky bezúdržbová a nízko otěrová.
NATÁČECÍ KLOUB A VÝKYVNÁ NÁPRAVA
Pro lepší průchod terénem a manévrovatelnost. Unikátní stabilita díky nízko položenému těžišti, a to i při práci v terénu.
HYDRAULICKÝ RYCHLOUPÍNAČ (NA PŘÁNÍ)
Hydraulický rychloupínač je jedním ze zařízení, které ze stroje dělá opravdového multifunkčního pomocníka. Umožňuje výměnu nářadí v několika vteřinách. Jedinečná kinematika weycor vyniká vysokou trhací sílou při výborném výškovém dosahu. Rameno nakladače se směrem nahoru zužuje, což zajišťuje vynikající výhled na pracovní zařízení.
NEJMODERNĚJŠÍ KINEMATIKA
Osvědčená a jedinečná weycor kinematika dosahuje zcela výjimečných vylamovacích sil a výborných výškových dosahů. Díky zúženému výložníku máte přídavné zařízení stále na očích.
KOMFORTNÍ KABINA
Bezpečné a ergonomické pracovní místo s výborným výhledem do všech stran. Přehledně a uživatelsky příjemně rozmístěné komponenty snižují únavu při práci a zvedají produktivitu.
SNADNÁ ÚDRŽBA
Nízko nákladovou a rychlou údržbu zajišťují středově konsolidované snadno dostupné servisní body. Pro přístup k motoru stačí stisknutím jednoho tlačítka elektronicky zvednout kapotu.
UNIKÁTNÍ MONTÁŽ MOTORU
Nezávislé odpružení motoru odpojeného od nápravy zabraňuje přenášení vibrací a zásadně snižuje hlučnost.