Motory

TD 2.9 L4

Vodou chlazený 4-válec s externí recirkulací spalin, s turbem, či bez turba a na přání s chlazením plnícího vzduchu. Výkonný vstřikovací systém Common Rail a vysoce efektivní spalovací proces s recirkulací ochlazených výfukových spalin zajišťuje optimální výkonnost motoru při nízké spotřebě a emisích. Oxidační katalyzátor a filtr pevných částic (DPF) DVERT® zajišťují splnění nejpřísnějších norem EU Stage V. Výměna motorového oleje max. až po 1000 mth a bezúdržbové rozvody se odrážejí v nízkých nákladech na servis. Extrémně kompaktní design motoru a uživatelsky příjemné prostředí snižují náklady na instalaci a zvyšují možnosti použití. 100% výkonového vzletu na setrvačníku a předním konci a přídavný boční PTO pohon až do 120 Nm pro montáž až dvou hydraulických čerpadel. Motory platformy 2.9 lze nastavit i jako vysoce výkonné jednotky s výkonem až 100 HP. Nové motory disponují extrémními kroutícími momenty a to při výkonech pod 56 kW.

 

TCD 3.6 L4 High Torque

Vodou chlazený 4-válec s externí recirkulací spalin, turbem a na přání s chlazením plnícího vzduchu. Výkonný vstřikovací systém Common Rail a elektronické řízení motoru (EMR) s inteligentním spojením s managementem pojezdu zajišťuje optimální výkonnost motoru při nízké spotřebě paliva. Splnění podmínek nejpřísnější evropské emisní normy EU Stage V zajišťuje kombinace účinného oxidačního katalyzátoru DVERT®, filtru pevných částic DVERT® (DPF) a selektivní katalytické redukce (AdBlue). Servisní intervaly výměny oleje po 500 mth a bezúdržbové rozvody výrazně snižují náklady na údržbu motoru a zvyšují hodnotu stroje. Extrémně kompaktní design motoru a dobrý uživatelský přístup snižují montážní náklady a zvyšují možnosti použití. 100% pomocný pohon na setrvačníku a přední části. Dodatečně až 2 PTO výstupy a celkový kroutící moment až 310 Nm. Nový motor s vysokým kroutícím momentem zajišťuje výjimečnou sílu a výkonnost pod 56 kW. TCD 3.6 je dostupný ve variantách 100 kW (Stage IV) a 105 kW (Stage V).

 

TCD 4.1 L4

Vodou chlazený 4-válec s externí recirkulací spalin, turbem a s chlazením plnícího vzduchu. Následná úprava výfukových plynů (EAT) je optimalizována pro nejvyšší celkovou účinnost systému a zajišťuje nejnižší spotřebu a celkové provozní náklady. Konziostenční instalační a připojovací rozměry motoru usnadňují přechod ze stávající instalace na další emisní stupně. Výkonný vstřikovací systém Common Rail a elektronické řízení motoru (EMR) s inteligentním spojením s managementem pojezdu zajišťuje optimální výkonnost motoru při nízké spotřebě paliva. Splnění podmínek nejpřísnější evropské emisní normy EU Stage V zajišťuje kombinace účinného oxidačního katalyzátoru DVERT®, filtru pevných částic DVERT® (DPF) a selektivní katalytické redukce (AdBlue). Motory nové řady vynikají nejlepšími studenými starty, a to i v extrémních podmínkách. Dlouhé výměny olejů a snadný přístup snižují provozní náklady a zvyšují hodnotu stroje. Extrémně kompaktní motor a snadný přístup redukují náklady na instalaci a zvyšují počet možných aplikací. Dodatečně až 3 PTO výstupy a celkový kroutící moment až 315 Nm.

 

TCD 6.1 L6

Vodou chlazený 6-válec s externí recirkulací spalin, turbem a s chlazením plnícího vzduchu. Následná úprava výfukových plynů (EAT) je optimalizována pro nejvyšší celkovou účinnost systému a zajišťuje nejnižší spotřebu a celkové provozní náklady. Konziostenční instalační a připojovací rozměry motoru usnadňují přechod ze stávající instalace na další emisní stupně. Výkonný vstřikovací systém Common Rail a elektronické řízení motoru (EMR) s inteligentním spojením s managementem pojezdu zajišťuje optimální výkonnost motoru při nízké spotřebě paliva. Splnění podmínek nejpřísnější evropské emisní normy EU Stage V zajišťuje kombinace účinného oxidačního katalyzátoru DVERT®, filtru pevných částic DVERT® (DPF) a selektivní katalytické redukce (AdBlue). Motory nové řady vynikají nejlepšími studenými starty, a to i v extrémních podmínkách. Dlouhé výměny olejů a snadný přístup snižují provozní náklady a zvyšují hodnotu stroje. Extrémně kompaktní motor a snadný přístup redukují náklady na instalaci a zvyšují počet možných aplikací. Dodatečně až 3 PTO výstupy a celkový kroutící moment až 315 Nm.